Hulp nodig?

+31 40 231 97 23 Open: Ma t/m Vr 9:00 - 17:30; Za 8:00 - 12:00

Missie & visie

Onze missie.

Een facilitair bedrijf dat het anders doet. We zijn begonnen aan deze uitdaging om het anders te doen. Gezien de verschillende nieuwsberichten over glazenwassermafia of slecht betaalde kamermeisjes was het voor ons medio 2015 tijd het anders te doen.

Onze organisatie wordt gekenmerkt door een platte scructuur waarin ontzettend snel geschakeld kan worden en communicatie is dan ook een sleutel woord voor ons. AltijdNet bestaat uit een kleine kring van jeugd vrienden die samen de handen in een sloegen, de sfeer en cultuur van onze vriendschap is nog steeds goed te merken binnen het bedrijf, eerlijk, rechtdoorzee maar vooral sociaal. voor ons is het in het beginsel belankgrijk dat we kwaliteit leveren, dat de klant een perfecte ervaring heeft, daarnaast hebben we een kern opsessie! we werken aan eerlijk concurentie en eerlijke markt. Collega bedrijven laten we in ere of werken wezelfs mee samen.

Onze visie.

Altijdnet werkt aan het profesioneler maken van de branche met alle aangrenzende zaken daarom heen. Duurzaam ondernemen vinden we bijvoorbeeld erg belangrijk en proberen hier dan ook voldoende aan bij tedragen. Zo hebben we een groen inkoopbeleid en ook adviseren wij onze klanten op een maatschappelijke verandwoorde manier. We vertellen wat een groene keuze is en waarom. Dit vind je dan ook terug in de communicatie op onze website.

Als we kijken naar altijdnet over 5 jaar zou het meer dan prachtig zijn als we de zelfde lijn door gezet hebben zou als we de afgelopen drie jaar deden. Zowel het aantal tevreden relaties die we opbouwen als de markt/concurentie om ons heen die zich ook aanpast aan een nieuwe manier van werken.

Onze kern competenties

Om kwaliteit te waarborgen zijn we veel bezig met innovaties om het huidige beter te kunnen doen en onze kwaliteit steeds hoger te brengen.

We maken gebruik van dynamische agenda's, dit geeft bijzonder veel flexibiliteit maar dit vraagt soms ook wat inlevingsvermogen van de klant.

“Eerlijkheid duurt het langst” is vroegen aan ons geleerd. Dat is nu niet anders, graag benoemen we de dingen zoals ze zijn en hopen dit ook altijd terug te verwachten.

zonder klanten geen bedrijf, onze klantbeleving vinden we erg belangrijk. Natuurlijk is een bezoek van ons anders als een dag naar een pretpark maar toch gaan we ervoor om iedere klant te verbazen en het gevoel van schoon optimaal te laten ervaren.

Haast het zelfde als eerlijk maar toch heel anders. Voor ons betekend dit oprecht en zonder vreemde omwegen. Wanneer iets niet nodig is of overbodig is zullen we altijd de klant op de hoogte brengen om altijd de beste oplossing te bieden.